Інтернет у поміч тим, хто цікавиться відпочинком на морі. Частина 1.

До написання цієї статті нас надихнули іноземні туристи та їхня захоплена розповідь про те, як дізнались про гостьовий дім «Парус» через Інтернет. «Парус» у Санжійці зуміли знайти навіть польські друзі із Кракова, чому ж нашим співвітчизникам непросто даються пошуки через мережу?
Отож, почнемо. Ви надумали провести відпустку на морі. Як дізнатись про нові доступні місця відпочинку, перебуваючи вдома? За допомогою Інтернет пошуку і правильних запитів. Увесь процес пошуку від незнання нічого до визначення конкретного місця відпочинку відбувається у кілька етапів.

Існує багато морів – слід лише визначитись, куди саме Ви бажаєте поїхати. Припустимо, Ви вирішили відпочити на Чорному морі. Вибір звузився, однак не на багато: узбережжя Чорного моря посіли незліченні приватні готелі, гостьові подвір’я, пансіонати, бази відпочинку та інша курортна нерухомість, що належить Україні, Росії, Абхазії та Грузії. І це лише на теренах колишнього Союзу. Отже, у запиті слід враховувати країну – і замість «відпочинок на морі» або «відпочинок на Чорному морі» у Вас має вийти «відпочинок на морі+Україна», «відпочинок на Чорному морі+Україна» (або будь-яка інша країна). До речі, не зайве спробувати дописати поточний рік, наприклад, 2016 – іноді це допомагає швидше отримати бажану інформацію. Краще залиште цей варіант на випадок, якщо Вас не задовольнять результати пошуку.

Продовжуємо. Пошуковик видав перші результати. Перед Вами – багато реклами, присвяченої відпочинку на морі; посилання на сайти тур фірм, які пропонують відпочити на морі, приватні оголошення про здачу номерів, кімнат і квартир, а також посилання на безпосередні сайти місць відпочинку. За умови скромного бюджету, доцільно одразу починати з оголошень, що пропонують зняти номер, кімнату або інше житло в курортній зоні. Санаторії та профілакторії, приватні готелі і гостьові доми, реконструйовані бази відпочинку і сучасні, зведені за кращими взірцями зарубіжної туристичної індустрії – більшість із цих закладів мають власні сайти. І саме їх Ви побачите у результатах пошукової видачі.

Завітавши на сайт, насамперед уважно вивчіть розділи, відведені опису номерів. Умови заселення, зазвичай, стандартні. Натомість, розмір кімнат, їх умеблювання, наявність кондиціонеру, телевізора і холодильника – виключно індивідуальні, це залежить від типу закладу. До прикладу, в санаторії й на базі відпочинку розмір ліжок і комплектування  технікою прямо пов’язано з типом номеру (стандарт, стандарт+, покращений, напівлюкс, люкс та ін.). Зазвичай, типи номерів – це чистий маркетинг з метою виправдати високі ціни кращих варіантів на тлі напівпорожніх «стандартів». На противагу цьому варіанту можна розглянути пропозиції приватних готелів і місцевих мешканців, що здають номер або квартиру. Власник гостьового дому зацікавлений, щоб про нього дізнались якнайбільше відпочиваючих – і розповіли іншим про відмінну репутацію закладу. Відтак, потрапивши у  таке житло, Ви опинитесь, наче в гостях у друзів. У кімнаті за приємною ціною буде все необхідне. Звісно, на ринку приватного житла існують різні пропозиції, і за безцінь можна поселитись, як Костя у своєї тітки в Южногорську (комедія «Спортлото-82»).

Вартість відпочинку, наявність вільних номерів або кімнат, доступне бронювання і зв’язок з адміністрацією – ось фактори природного добору бажаного місця відпочинку. Переглядаючи результати пошукової видачі, заходячи на сайти готелів, баз відпочинку, гостьових домів і санаторіїв, Ви неодмінно сформулюєте чітку картину ринкових пропозицій. Про умови і вартість проживання, харчування, наявність додаткових послуг і сервісів, можливість цікаво провести час на території й поза нею. Якщо так і відбулось – вітаємо, Ви подолали перший етап.

Продовження…