На наступному етапі Вам необхідно за допомогою Інтернету зібрати якомога більше відгуків про готель або базу відпочинку, куди б Ви хотіли поїхати. Цей етап не варто розтягати і відкладати на потім – краще оперативно провести збір інформації. Щодня обраний сайт приймає нових відвідувачів, зокрема, й тих, що вже відпочивали там раніше. На відміну від Вас, вони можуть одразу подати запит на проживання або забронювати номер. Ознайомившись з усіма відгуками, складіть список запитань, на які не знайшли чіткої відповіді. Наприклад: чи є wi-fi, він доступний у кімнатах чи тільки холі? Чи можна замовити спеціальне меню, якщо відпочиваючий – діабетик? Кондиціонерами обладнані лише покращені «комфорти» чи також номери «стандарт»?
Уважно вивчіть відгуки, прочитайте інформацію на сайті – і опісля можете сміливо звертатись до адміністрації бази відпочинку або гостьового дому, щоб отримати відповідь. Трапляється, що задати запитання пропонують просто на сайті, а відповідь довго не надходить. Витримавши паузу, Ви телефонуєте й дізнаєтесь, що менеджер не отримує запитів – у нього не налаштовано пошту. Висновок: якщо під час пошуку Ви зустрінете місце відпочинку, яке відповідає усім критеріям – краще одразу телефонуйте й уточнюйте всі нюанси. Наведена ситуація належить до тих випадків, коли керівництво закладу несерйозно ставиться до можливостей сайту. Зокрема, воно втрачає потенційних клієнтів, які шукають варіанти як провести відпустку на морі через Інтернет.
Насамкінець, Вам слід без зволікань обговорити отриману інформацію в сімейному колі або з друзями, щоб прийняти остаточне рішення. Як тільки домовитесь – одразу телефонуйте до адміністрації гостьового дому чи бази відпочинку, реєструйтесь і бронюйте необхідне житло. Ніколи не відомо, наскільки досконала форма бронювання на сайті – тому завше краще телефонувати. У кращому випадку, вона працює в онлайн-режимі – тоді скористатись її послугами доцільно. Це значить, що на момент звернення система покаже Вам вільні номери у режимі реального часу на весь період роботи закладу. Якщо сплановані дати вже зайнято, доведеться обирати або інші номери, або інший час. У гіршому випадку, форма бронювання працюватиме як форма подання заявки, яку згодом менеджер розглядатиме в ручному режимі (якщо, звісно, отримає листа). Чим більше «господарство», тим вища ймовірність залишитись непоміченим – тут людський фактор поступається перед онлайн системами.
Як зрозуміти, яка форма бронювання працює на сайті? Варто знати, що розробка і впровадження автоматичної системи онлайн-бронювання – задоволення не з дешевих, що може коштувати стільки ж, скільки й сам сайт. Уважно придивіться до нього. Якщо помітите шаблонний, нетематичний дизайн (прості кольорові плями на головній сторінці), 3 розділи меню і обмаль інформації – скоріш за все, форма бронювання тут працює за принципом подання заявки. Це ще можна зрозуміти, коли сайт належить приватній особі, яка здає відпочиваючим кімнати. Однак, якщо сайти такого типу «рекламують» великі готелі і бази відпочинку – Ви можете уявити, з чим доведеться зіткнутись…
І кілька слів щодо оплати. Зазвичай, послугу раннього бронювання необхідно підтвердити передоплатою. Не варто бентежитись – це поширена практика. Приймаючій стороні вона гарантує впевненість, що Ви приїдете, і заброньовані кімнати не будуть простоювати, а Вам – спокій і переконаність у тому, що по приїзді на море все буде готово для відпочинку.
Бажаємо Вам незабутнього відпочинку на Чорному морі!